نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خواص آب گیلاس آب گیلاس نه‌ تنها نوشیدنی خوش‌طعمی است بلکه فوائد ...

  استخوان های سالم می خواهید؟ اینها را بخورید وقتی صحبت از ساختن استخوان های محکم و قوی می شود، ...

  ارتباط استرس با مشکلات گوارشی پایگاه خبری لقمه: استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اولین رستوران را در نوزده سالگی راه اندازی کردم/ غذای ایرانی نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است پایگاه خبری لقمه: شایان شمس سرآشپز برتر سال 1395 مسابقه تلویزیونی دستپخت مسیر موفقیت را با تلاش اما سریع طی کرده است و معتقد است غذاهای اصیل ایرانی به دلیل ضعف اطلاع رسانی محجور مانده اند.
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.
عامل مسمومیت های قارچی در کشور معرفی شد پایگاه خبری لقمه: ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای با عنوان پیشگیری از مسمومیت با قارچ های سمی، گونه قارچی Amanita virosa را عامل مسمومیت های اخیر معرفی کرد.
نرم کننده‌های طبیعی پوست را بشناسید همه ما دوست داریم پوستی جوان و شاداب داشته باشیم بدون این که ماده شیمیایی به پوست مان بزنیم. استفاده از روغن های طبیعی برای درمان، خوشبو کردن و شادابی پوست پیشینه ای طولانی دارد.