نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خواص تغذیه‌ای تخم پرندگان وقتی وارد بازارهای محلی شهرهای شمالی کشورمان می‌شو...

  خواص کشمش مدیرنظارت برمواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی وبهداشتی ...

  اگر افسرده اید، کباب بخورید! نورون های مغزی سریعا به این بو واکنش نشان می دهند ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جهان‌سومی‌ها تولیدکننده چای و انگلیس بزرگ‌ترین تاجر دبیر سندیکای کارخانه‌های چای گفت: کشور‌های ترکیه و آذربایجان با مصرف سرانه سه کیلوگرم چای بیشترین مصرف‌کننده چای در جهان هستند و آمریکا با میزان مصرف سرانه 0.6 کیلوگرم کمترین مصرف‌کننده‌ی این محصول به‌شمار می‌رود.
آیا آبمیوه‌ها آب میوه‌اند؟! هوا که گرم می‌شود، بازار مصرف انواع آبمیوه‌های خنک هم رونق می‌گیرد، اما مصرف کدام یک از انواع آبمیوه‌ها می‌تواند برای ما مفیدتر باشد و از مصرف کدام نوع از آنها باید پرهیز کرد؟
خوراکی های حرام در رستوران های تهران چه می کنند؟ تهران پر از رستوران های رنگارنگ است.رستوران هایی که با نام فرانسوی، ایتالیایی، مکزیکی، چینی و مغولی هر روز در جای جای تهران افتتاح می شوند و برای مطرح کردن خود علاوه بر دکوراسیون های عجیب و غریب گاه به سرو انواع غذا های عجیب و غریب نیز روی می آورند ، غافل از این که خوردن این غذاها در کشور اسلامی مجاز است یا خیر؟
آیا گرانی نان به تهران هم می رسد؟/ تغییر قیمت نان از سوی استاندارها پایگاه خبری لقمه: نان قوت غالب مردم بوده و پس از ۳ سال قیمت آن در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است؛ در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است.