نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نصف آووکادو برای کنترل گرسنگی پایگاه خبری لقمه: اگر شما هم جزو افرادی هستید که ا...

  چرا برخی افراد هیچ وقت لاغر نمی مانند؟ رژیم غذایی همیشه تنها عامل اضافه وزن و چاقی نیست. ...

  در مسافرت از خوردن غذاهای کنسروی اجتناب کنید وقتی با وفور سبزیجات و میوه های تازه روبرو هستیم چ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

وقتی چاقی ژنتیكی می‌شود بعضی از كودكان به غذا علاقه نشان می‌دهند و بعضی خیلی زود سیر می‌شوند و از غذا خوردن دست می‌كشند.
با اشتها و گرسنگی کاذب چه کنیم؟ انرژی‌تان پایین آمده، شکمتان به سر و صدا افتاده است و اخلاقتان هم از یک فرد مهربان و دوست‌داشتنی به فردی عصبی و تندمزاج تبدیل شده‌. گرسنگیتان تبدیل به عصبانیت شده است. این اتفاق برای همه ما افتاده است و می‌دانیم که اصلاً وضعیت خوبی نیست.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
آشنایی با پنیر پیتزا یا موزارلا به طور سنتی، پنیر موزارلا (پیتزا) از شیر کامل و پر چرب گاومیش‌های آبی به دست می‌آمد اما از چندین دهه قبل ایتالیایی‌ها پنیر موزارلای بسیار خوبی از شیر گاو تولید کردند.