نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نوشیدن چای در زمان نامناسب و بروز کم خونی کارشناس مسئول تغذیه مرکز بهداشت استان ایلام گفت: ص...

  رفع کم خونی و یبوست با آلو پایگاه خبری لقمه: در بین میوه‌های فصل تابستان، آلو...

  بخور و نخورهای روزهای آلوده/ تغذیه‌ مناسب هنگام آلودگی هوا را بشناسید پایگاه خبری لقمه: یک متخصص تغذیه با اشاره به بخور ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

فیروزآباد قطب تولید گیاهان دارویی و عسل برگ / صادرات سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی به اروپا پایگاه خبری لقمه: شهر فیروز آباد استان فارس در راستای معرفی قطب‌های صنایع تبدیلی،‌ به عنوان قطب تولید گیاهان دارویی به ویژه عسل برگ معرفی و اعلام شد، سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی این شهر به اروپا صادر می‌شود.
بهترین راه برای تجربه خوردن یک غذای محلی اصیل پایگاه خبری لقمه: با توجه به تنوع فرهنگ‌ها و مناطق در ایران، هر روستا و منطقه می‌تواند غذاهای محلی خاصی داشته باشد. غذاهایی که در منوی هیچ رستورانی مشابهش یافت نمی شود و خوردن آن می‌تواند تجربه بی‌نظیری باشد. نکته ی اصلی اینجاست که برای مزه کردن غذاهای خاطره انگیز بهتر است رستوران های جذاب را رها کرده و مانند محلی ها غذا بخورید. بهترین غذاها در مقصدی که به آن سفر می کنید آنهایی هستند که مردم همان منطقه می خورند.
آشنایی با یک رژیم غذایی برای داشتن قلب سالم بیماری‌های قلبی و عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. همچنین شایع‌ترین علل مرگ و میر در کشور ما نیز بیماری‌های قلبی – عروقی است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مصرف دخانیات بوده که به دلیل تغییر در شیوه زندگی ناشی از شهرنشینی و صنعتی شدن پدید آمده است.
غذاهای ممنوع برای شب قبل از عروسی خیلی از عروس و دامادها قبل و روز عروسی‌شان آن قدر مشغول کارهای مختلف هستند که حتی غذا خوردن را فراموش می‌کنند و البته عده ای‌ هم چیزهایی می‌خورند که مناسب نیست.