نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دانش تغذیه ای شما چه قدر است؟(2) پایگاه خبری لقمه: برای اینكه بفهمید اطلاعات تغذیه ...

  درمان آنفولانزا با انار پایگاه خبری لقمه: کارشناس آزمایشگاه کنترل غذا دانش...

  پختن زیاد گوشت قرمز خطر ابتلا به سرطان را دو برابر می كند تهران- دانشمندان هشدار دادند كه پختن زیاد گوشت قرم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.
نظافت پیشخوان کابینت و سایر وسایل آشپزخانه لقمه: برای نظافت پیشخوان، کابینت و سایر وسایل آشپزخانه می توان به نکات ظریفی توجه کرد تا زیباتر باشند.
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
خوش اندامی، چه غذایی؟ در چه زمانی؟ در این مقاله یک روز رژیمی ساده را به عنوان نمونه عنوان می‌کنیم تا بگوییم چه چیزی را در چه ساعاتی از روز مصرف کنید تا هم انرژی لازم برای کارهای روزانه را داشته باشید و هم اینکه یک روز رژیمی سالم را پشت سر بگذرانید.