نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  78 درصد کودکان ایرانی از کمبود ویتامین D3 رنج می برند/آسم در کودکان جنبه آلرژیک دارد پایگاه خبری لقمه: دبیر اجرایی دهمین کنگره اورژانس‌...

  لبو، دوست روزهای سرد لبو منبع سرشار از نیاسین، اسید پانتوتنیک، پیریدوکس...

  تاثیر غذاهای پرچرب در ابتلا به سرطان لوزالمعده بر اساس اعلام مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نرم کننده‌های طبیعی پوست را بشناسید همه ما دوست داریم پوستی جوان و شاداب داشته باشیم بدون این که ماده شیمیایی به پوست مان بزنیم. استفاده از روغن های طبیعی برای درمان، خوشبو کردن و شادابی پوست پیشینه ای طولانی دارد.
تشخیص علت کمبود وزن، اولین قدم برای درمان لاغری یک متخصص تغذیه با اشاره به اینکه اولین گام در درمان لاغری تشخیص علت کمبود وزن است، گفت: بررسی تاریخچه پزشکی، میزان مصرف غذایی فرد، کمبودهای تغذیه‌ای و همچنین عادت غذایی اولین کاری است که باید در خصوص تعیین رژیم غذایی برای این افراد انجام شود.
خواص ضد سرطانی هویج خواص ضدسرطانی هویج رنده شده و ارتباط افسردگی با پارکینسون عناوین مهمترین یافته های پزشکی امروز هستند.هویج رنده شده مهمترین ماده غذایی برای پیشگیری از سرطان، بیماری های عصبی و قلبی عروقی است.
بیماری‌های تابستانی را دور بزنید! محققان می‌گویند در تابستان فعالیت میکروب‌ها (باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها، قارچ‌ها و...) به شدت افزایش می‌یابد. هوای گرم رشد و فعالیت آنها را تشدید کرده و همین مسئله خطر ابتلا به بیماری‌‌های مختلف در قلب، کبد، کلیه، پوست، چشم و مغز را افزایش می‌دهد.