نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه‌های تغذیه‌ای برای پیشگیری از گرمازدگی کارشناس تغذیه معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزش...

  لبو، دوست روزهای سرد لبو منبع سرشار از نیاسین، اسید پانتوتنیک، پیریدوکس...

  ۹ علت خون ریزی لثه را بشناسید افرادی که از نخ دندان استفاده می کنند، گاهی دچار خ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راهکارهایی برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها پایگاه خبری لقمه: مهم است که رستوران‌ها، شهرداری‌ها و سایر مراجع مربوطه با همکاری و هماهنگی مناسب، برنامه‌ها و راهکارهای موثری را برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها به کار بگیرند.
برای لاغری تا می توانید ماهی بخورید! پایگاه خبری لقمه: می خواهید لاغر شوید و در عین حال نمی توانید از خوردن غذاهای محبوبتان دست بکشید. ما یک پیشنهاد ویژه و هوس انگیز برای شما داریم، مصرف ماهی خود را افزایش دهید.
بهبود رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم پایگاه خبری لقمه: آمارها نشان می‌دهد رشد اقتصادی در سال های 92 تا 1400 به حدود نصف دوره هشت ساله پیش از آن کاهش یافت. در این میان بخش ساختمان شدیدترین کاهش را تجربه کرد به طوری که متوسط رشد 4.6 درصدی در دولت نهم و دهم به رشد منفی 4.6 درصدی تبدیل شد. با این حال با شروع دولت سیزدهم این روند بهبود چشمگیری داشته است.
لاغری گیاهی به سبک بازیگران سینما اگر تا امروز شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیك شوید، توصیه می‌كنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای كاهش و تثبیت وزن خود اقدام كنید.