نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میان وعده های مناسب مدرسه با شروع فصل تحصیل و مدرسه دادن میان وعده های سالم ...

  آیا بستنی اعتیادآور است؟ افرادی هستند که می‌گویند غذا برای آنها همانند دارو...

  غذاهایی که خاصیت ضد سرطانی دارند را بشناسید یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی تاکید کرد: سبزی ها و ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اینفوگرافیک | حضور زنان در عرصه علم پایگاه خبری لقمه: زنان به رغم چالش‌های مختلف، پیشرفت‌های چشمگیری در علم داشته‌اند. زنان کشورمان نیز به طور فعالی در تحقیقات علمی مشارکت دارند و در زمینه‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، فیزیک و... دستاوردهای قابل تحسینی داشته‌اند. عزم و انعطاف پذیری آنها منجر به پیشرفت های ارزشمندی شده که می‌تواند الهام‌بخش زنان در بسیاری از کشورهای دیگر باشد.
خون در مدفوع نشانه چیست؟ وجود خون در مدفوع یا خونریزی‌های واضح از ناحیه مقعد دلایل زیادی دارد و خوشبختانه در بیشتر موارد هم بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد خطرناک نیستند و راحت با دارو یا جراحی برطرف می‌شوند ولی اهمیت تشخیص علت دقیق خونریزی آنقدر مهم است که به هیچ وجه نباید مراجعه به مطب پزشک را حتی یک روز هم به تعویق انداخت.
آویشن؛ کاهنده غلظت خون آویشن به عنوان رفع کننده غلظت خون، افزایش دهنده هوش, تقویت کننده اعصاب و تقویت کننده معده و همچنین لاغر کننده شناخته می‌شود.
بهترین روش پخت موادغذایی کدام است؟ پایگاه خبری لقمه: پختن نه تنها مزه، بو و ظاهر مواد غذایی را بهبود می‌بخشد، بلکه می‌تواند قابلیت هضم آنها را نیز افزایش دهد، البته به شرط آن که روش مناسب پخت رعایت شود.