نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راهکارهایی برای کاهش تشنگی در ماه رمضان برای کاهش تشنگی در ایام روزه‌داری، می‌توان عرق کاس...

  دانش آموزان مواد غذایی حاوی آهن مصرف کنند سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان ...

  راز خواب آرام در تغذیه سالم است متخصصان دریافتند نه تنها قهوه و مواد حاوی کافئین ب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سه راهکار برای ‌تحول در بخش کشاورزی و رشد امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: برای تامین بهتر غذای مردم و رشد امنیت غذایی در کشور، باید پوست‌اندازی جدیدی در سیاست‌گذاری کشاورزی ایجاد شود و سه تحول اساسی رخ دهد.
طرز تهیه و خواص گلاب/چه کسانی نباید گلاب بخورند از قدیم گلاب برای مردم خواص دارویی داشت اما امروزه گلاب هم در غذا و هم در طب پزشکی و طب سنتی به کار می رود حالا با ما همراه باشید تا از فواید مصرف گلاب بگوییم.
شیرینی سوهان با گرانی‌ تلخ شد سوهان قم همواره یکی از شیرینی‌های سنتی کشور است و مانند باقلوای یزد، گز اصفهان، مسقطی شیراز و سوغات‌های خوش طعم سایر نقاط کشور دوستداران و خریداران ملیونی خود را داشت، اما مدتی است که قیمت بالای سوهان هم موجب نگرانی تولید کننده و هم نا رضایتی خریداران شده است.
از کجا متوجه تازگی مرغ شویم؟ یکی از نکته‌های مهمی که می‌تواند نشان‌دهنده کهنه بودن مرغ باشد، ‌بوی نامطلوب قسمت زیر بال آن است. اگر می‌خواهید از تازه بودن مرغ مطمئن باشید، باید قسمت زیر بال آن را بالا بزنید و بو کنید. بوی بد این قسمت، حاکی از کهنه بودن مرغ است. در مواردی هم فساد مرغ، از نوک بال‌های آن شروع می‌شود.