نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  درمان‌های خانگی سرماخوردگی پاتوژن‌های مسبب عفونت مجاری تنفسی فوقانی شامل بیش ...

  عسل، بهترین شربت سینه برای کودکان اخیراً محققان تأثیر عسل و شربت سینه را روی کودکانی...

  بهترین غذا برای تسكین علایم سرماخوردگی متخصص داروسازی (گیاهان دارویی) و عضو هیات علمی دان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راهنمای خرید گردو/گردوی ایرانی یا خارجی؟ پایگاه خبری لقمه: در این مقاله به نکاتی پرداختیم که قبل از خرید گردو باید مد نظر داشته باشید.
10 راهکار برای دوری از کبد چرب با گسترش زندگی صنعتی و کم تحرک، مصرف غذاهای فرآوری شده و پرکالری و به طور کلی تغییر سبک زندگی سنتی به زندگی مدرن، شیوع بیماری‌های مزمن نیز در حال افزایش است. بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون، سکته قلبی، سرطان‌ها و سایر بیماری‌های مزمن که در گذشته صدایی از آنها شنیده نمی‌شد این روزها علت اصلی مراجعه به مراکز درمانی هستند.
نکات مهم در ارسال مواد غذایی به مناطق بحرانی زلزله‌زده یک کارشناس تغذیه گفت: با توجه به امکانات کم مناطق بحرانی و شرایط سخت حمل و نقل و نگهداری مواد غذایی، الویت با غذاهای پودری است که حاوی مواد نگهدارنده است و در ان ها احتمال فساد به صفر می رسد.
عیال وارترین مرد ایران با ۲۶ زن و ۱۹۵ فرزند را بیشتر بشناسید + عکس مردی که در دهه ۵۰ به خاطر خانواده پر جمعیتش تیتر یک روزنامه‌های کشور شد.دو گوسفند، ۵۰ کیلو برنج، ۲۰ کیلو آرد، هفت کیلو حبوبات، چهار کیلو روغن، یک کیلو چای و ۱۰ کیلو قند و شکر مصرف روزانه خانه آن‌ها بود.