نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آشنایی با علل حساسیت غذایی محققان بر این باورند که بعد از بیماری های عفونی آن...

  مصرف فست فودها به كبد كودكان آسیب می رساند كارشناس صنایع غذایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علو...

  با این غذاها بهتر بیندیشید مغز برای تمركز و احساس قدرت و توان نیاز به غذا دار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ بعضی از افراد مادرزادی لاغر بدنیا می آیند و یا لاغر بوده و نمی دانند، چگونه چاق شوند. هرچند اکثر افراد بدنبال لاغری هستند، اما خیلی ها هم چاق شدن برایشان آرزو است. بعضی ها برای شرکت در تیم های ورزشی و یا ماندن در تیم نیاز به چاق شدن دارند. بعضی دیگر احساس می کنند که با چاق شدن زیباتر و سالم تر بنظر می رسند. بدون توجه به دلیل شما برای چاقی، چگونگی چاق شدن بدون اینکه بسلامتی شما آسیبی برسد، در مقاله امروز راستینه بررسی شده است.
خوراکی های موثر در درمان ناباروری مردان لقمه: یک متخصص تغذیه ناباروری مصرف استروژن‌های گیاهی را در پایین آوردن میزان استروژن در مردان و درمان ناباروری موثر دانست و گفت: استفاده از مواد غذایی مانند لوبیا سبز، باقلا و سویا در درمان ناباروری مردان بسیار موثر است.
پرخوری موجب درد مفاصل/کم‌خوری باعث پیری زودرس یک متخصص طب سنتی گفت: در پرخوری جذب غذا به‌درستی صورت نمی‌پذیرد و موجب ضعف معده، تنگی نفس و درد مفاصل شده،همچنین در کم‌خوری و تداوم آن، قوای بدن تحلیل رفته ضعف در بدن بروز می‌کند که سوءتغذیه یا کم‌خوری منجر به پیری زودرس می‌شود.
طبخ غذا با فویل در سفر چنانچه برای چند روزی قرار است در سفر باشید، یکی از هوشمندانه ترین راه های آشپزی، استفاده از فویل آلومینیومی است.