نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آلوده ترین بخش یخچال را بشناسید محمدرضا کمالی، کارشناس مبارزه با بیماریها معاونت ب...

  پنیر برای دندان مفید است یا مضر؟ پنیر به دلیل برخورداری از قابلیت خنثی سازی اسید، م...

  این ده عامل شگفت انگیز می‌توانند باعث سنگ کلیه باشند پایگاه خبری لقمه: در ده عاملی که زمینه ساز سنگ کلی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خطرناک ترین رژیم های کاهش وزن کدامند؟ مهمترین چیزی که در رژیم های نادرست وجود دارد تبلیغات فریبکارانه ای است که فرد را متقاعد می کند در مدت کوتاهی کاهش وزن زیادی داشته باشد و در واقع آن را ضمانت می کند.
رابطه زناشویی سالم با نوشیدنی های گیاهی شاید برای‌تان عجیب باشد كه چگونه یك نوشیدنی گیاهی می‌تواند به بهبود روابط زناشویی كمك كند. در حالی كه این موضوع یك اصل ثابت شده است كه سلامت، تازگی و مغذی بودن موادغذایی كه مصرف می‌كنیم می‌تواند تاثیری مستقیم بر كیفیت و چگونگی رابطه میان زوج‌ها و همسران داشته باشد و حتی در مواردی به پیشگیری از بروز برخی اختلال‌ها كمك كند.
با خوردن به جنگ چربی ها بروید اگر قصد دارید چند كیلویی لاغر شوید و در عین حال نمی‌خواهید تن به رژیم‌های سخت غذایی بدهید، این مقاله را مطالعه كنید. محققان و متخصصان تغذیه برای پاسخگویی به افرادی كه قصد لاغر شدن دارند مواد غذایی را معرفی كرده‌اند كه می تواند چربی‌های بدن را بسوزاند.
افراد پرتحرک نیاز به ویتامین D بیشتری دارند/خطر شکستگی استخوان‌ها باپایگاه خبری لقمه : به گفته پژوهشگران، افراد فعال و پرتحرک به منظور کاهش احتمال خطر شکستگی استخوان به میزان ویتامین D بیشتری نیاز دارند.