نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افزودنی‌ها را بیشتر بشناسیم افزودنی ماده‌ای است كه به عمد یا غیرعمد به مواد غذایی اضافه می‌شود. افزودنی‌هایی كه به شكل غیر عمد وارد مواد غذایی می‌شود، معمولاً به شكل تصادفی در طول مراحل بسته بندی یا انبار كردن به مواد غذایی اضافه می‌‌شوند، اما افزودنی‌هایی كه به شكل عمدی به مواد غذایی اضافه می‌شوند، برای ایجاد اثرات مطلوب در ماده غذایی به كار می‌رود.
بیماران کرونایی این غذاها را نخورند پایگاه خبری لقمه: براساس یافته جدید تحقیقاتی؛ کروناویروس به تارهای صوتی آسیب می‌رساند.
گوشت پرندگان سموم هوا را دفع می‌کند/تقویت ریه با سنگک یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: در ایام آلوده هوا بهتر است مواد غذایی دارای ویتامین A، E و C مصرف شود. غلات سبوس‌دار مانند نان سنگک، ریه را تقویت می‌کند و گوشت ماهی و پرنده نیز در جذب اکسیژن و خنثی‌کردن آلرژن‌های محیطی مؤثر هستند.
خوراکی های موثر در درمان ناباروری مردان لقمه: یک متخصص تغذیه ناباروری مصرف استروژن‌های گیاهی را در پایین آوردن میزان استروژن در مردان و درمان ناباروری موثر دانست و گفت: استفاده از مواد غذایی مانند لوبیا سبز، باقلا و سویا در درمان ناباروری مردان بسیار موثر است.