نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذا و میوه‌های فریزری چه ضررهایی دارند؟ فریز كردن غذاهای طبخ شده برای استفاده دوباره از آن...

  خوردن ترشی،قهوه غلیظ و غذاهای پرادویه موثردربروز زخم معده/شلغم مانع ایجاد زخم معده می‌شود یک متخصص تغذیه و رژیم‌های درمانی، عنوان کرد: خوردن...

  شیرینی ها را با دقت انتخاب کنید همه ما دوست داریم وزن متعادلی داشته باشیم. افراد ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پیشگیری از سرماخوردگی با این ماده غذایی ‌یک کارشناس تغذیه ضمن اشاره به افرادی که بیشتر در معرض ابتلا به سرماخوردگی قرار دارند، گفت: مصرف مکمل‌های ویتامین C تاثیر چندانی در پیشگیری از سرماخوردگی ندارد.
نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.
سوزاندن چربی در زندگی کارمندی سوزاندن چربی‌های بدن فقط از طریق ورزش امکان پذیر است و باید میزان دریافتی و مصرفی با هم هماهنگ باشد.
رژیمی برای شفاف سازی پوست استفاده از انواع کرم‌های شیمیایی آرایشی، می‌تواند به سادگی آنها را به این هدف برساند اما اگر قرار است به این زودی‌ها جشن عروسی‌تان را برگزار کنید، پیشنهاد دیگری برایتان داریم.