نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نوشابه‌های انرژی زا احتمال نازایی در زنان را افزایش می‌دهد پزشک طب سنتی و اسلامی ارومیه معتقد است: مواد تشکیل...

  آشنایی با غذاهای ضد آنفلوانزا اگرچه با پیشرفت علم پزشکی، آنفلوانزا دیگر بیماری ک...

  چای نعناع و کاهش اختلالات هورمونی زنان دانشمندان دریافتند كه نوشیدن روزی دو فنجان چای نعن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

روانشناسی تغذیه؛ تو را از غذا خوردنت می‌شناسم! شما چه نوع غذاهایی را بیشتر دوست دارید؟ غذاهای گوشتی؟ غذاهای نشاسته‌ای؟ سبزیجات یا میوه‌ها؟ ..
همه چیز درباره «تب کریمه کنگو» از شایعات تا تکذیب وزارت بهداشت پایگاه خبری لقمه: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت با تکذیب انتشار بیماری تب کریمه کنگو از طریق خوردن گوشت آلوده، تاکید کرد: برخی فکر می‌کنند که خوردن گوشت آلوده می‌تواند منجر به انتشار این بیماری شود؛ این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم زیرا تنها عامل ابتلا به این بیماری تماس با لاشه و خون تازه حیوان بیمار است.
رژیم‌های غذایـی سخت ممـنوع! از دست دادن مو یکی از نگرانی‌های اصلی زنان و مردان می‌باشد. ریزش طبیعی مو تقریبا 100-125 تار مو در هر روز است که خوشبختانه جایگزین می‌شوند.
چرا میوه های خارجی خوش رنگ ترند؟ در روزهایی که تولید کنندگان میوه تدارک فروش شب عید را می بینند، بازار میوه خود را برای ورود میوه های ماندگار با رنگ و طعم ویژه آماده می کند. میوه های با کیفیتی که ظاهری شبیه به میوه های وارداتی دارند اما نه از طعم آبکی در آنها خبری هست و نه از مضرات کودهای شیمیایی و هورمون های رشد.