نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه های تغذیه ای طب اسلامی برای فصل پاییز با آغاز ۶ ماه دوم سال و سرد شدن تدریجی هوا، باید د...

  آبلیمو، مسمومیت را درمان نمی کند! در هنگام مسافرت بهتر است از لبنیات، سبزیجات و میوه...

  این شایعات به ملون نمی چسبد! پایگاه خبری لقمه: ملون نه تنها سرطانزا نیست بلکه ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین روش پخت موادغذایی کدام است؟ پایگاه خبری لقمه: پختن نه تنها مزه، بو و ظاهر مواد غذایی را بهبود می‌بخشد، بلکه می‌تواند قابلیت هضم آنها را نیز افزایش دهد، البته به شرط آن که روش مناسب پخت رعایت شود.
پوستی شگفت انگیز با غذا غذا خوردن برای ما یك عادت است؛ بر اساس علایق خودمان و عادت‌های غذایی‌‌مان سفره‌هایی را می‌گسترانیم، اما تنها در زمانی كه بخواهیم به هدفی برسیم، مثلا از وزن خود بكاهیم به طور دقیق به آنچه می‌خوریم نظارت می‌كنیم. اکنون می‌خواهیم به شما بگوییم چه مواد غذایی را چگونه مصرف كنید تا پوستی جوان، شاداب و سالم داشته باشید.
آیا شما هم به متخصص تغذیه مراجعه خواهید کرد؟ صرف نظر از وزن و ویژگی های جسمانی، عوامل چندی امکان مراجعه افراد به متخصصان تغذیه یا استفاده از رژیم های غذایی خاص را افزایش می دهد که از جمله آنها می توان به عوامل اجتماعی، روانشناختی و بیولوژیک اشاره کرد.
ارتباط تغذیه با جرم و جنایت دانشمندان در تحقیقات خود متوجه شدند مصرف شکلات در کودکان می‌تواند باعث بروز مشکلات رفتاری در سنین نوجوانی و بزرگسالی شود. طبق این تحقیقات افرادی که در سنین کودکی خود به میزان زیادی شیرینی، شکلات و نوشابه مصرف می‌کنند در بزرگسالی با احتمال بیشتری دست به جرم و جنایت می‌زنند.