نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بایدها و نبایدهای تغذیه در مسافرت

  رژیم لاغری با عسل عسل، مناسب ترین شیرینی برای افراد چاق، دارای اضافه...

  فواید زیره برای افراد چاق یک متخصص تغذیه گفت: مصرف بیش از حد کالری عامل اصلی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نکاتی در مورد تغذیه سالمندان پیر شدن به این معنا نیست که فرد باید خود را رها کند و دیگر اهمیتی به سلامت و ظاهر خود ندهد. تغذیه‌ای مناسب و انجام فعالیت‌های جسمی و ذهنی، به عنوان ارکان سلامتی در سنین پیری شناخته می‌شوند. تغذیه متعادل و فعالیت، برای پیشگیری یا جلوگیری از شدت یافتن برخی عوارض مانند پوکی استخوان، تصلب شرائین، کاهش سطح ایمنی بدن و برخی از انواع سرطان‌ها ضروری هستند.
آشنایی با میان‌وعده‌های مناسب دانش آموزان میوه‌ها و سبزیجات تازه و خشک‌شده، آب‌میوه‌های طبیعی، آجیل‌ها و تخمه‌ها، ساندویچ‌های خانگی، شیر و ... از جمله میان‌وعده‌های مناسب برای دانش‌آموزان است.
جذب نیروهای کار جدید با توسعه بخش کشاورزی/چه موقع صادرات اشتباه است؟ یک کارشناس حوزه کار، بخش کشاورزی را موجب بکارگیری نیروهای کار جدید و رونق تولید و اشتغال دانست اما گفت که صادرات محصولات کشاورزی در شرایطی که تقاضای داخلی برای آن وجود دارد، صحیح نیست و موجب برهم خوردن عرضه و تقاضا می شود.
چطور می‌توان پوست را ویتامینه کنیم؟ خیلی‌ها تصور می‌کنند تمام مشکلات پوستی از ضعف کبدشان ناشی می‌شود که البته در بسیاری موارد همین‌طور است اما نه‌ همیشه! خیلی‌ها هم فکر می‌کنند مشکل از پوست چرب‌شان و لوازم آرایشی است که استفاده می‌کنند که باز هم این موارد درست هستند اما همیشه این‌طور نیست.