نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روش‌ های طبیعی برای دفع سنگ کلیه یکی از دردناک‌ترین علت‌های مراجعه به بیمارستان‌ها ...

  شستن سبزیجات با مایع ظرفشویی بی فایده است یک متخصص بیماری‌های داخلی، شست و شوی سبزیجات با نم...

  حرارت،خواص ماهی را کم نمی‌کند؟ ماهی جزو خوراکی‌‌هایی است که برای مصرف، حتما به پخ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مهم‌ترین علل پنهان چاقی اگر غذایتان زیاد است و تحرک‌تان کم، نباید از چاق شدن‌تان تعجب کنید. اما اگر غذای چندانی نمی‌خورید و تحرک‌تان هم چندان کم نیست، حق دارید اگر از افزایش وزن‌تان یکه بخورید...
آمپول ضدچاقی تولید شد با کم شدن میزان تحرک بدن و ورزش نکردن بسیاری از افراد دچار چاقی می شوند،به همین دلیل دانش پژوهان دانشکده پزشکی هاوارد ،دست به تولید امپول ضدچاقی کرده اند ،که می تواند فواید ورزش را در بدن تقلید کند.
چلوکباب شاهکار چه کسی بود؟ یک مغازه بود و جارچی اش که سر ظهر راه می افتاد در کوچه و بازار و مردان محله را به ناهار دعوت می کرد. مردها جمع می شدند توی دکان و روی سکوهایی که دور تا دورش ساخته بودند، می نشستند تا سینی معروف چلوکبابی جلویشان گذاشته شود. یک سینی بزرگ با بشقاب و نان سنگگ و پیاز و سماق و دوغ و گاهی شربت آبلیمو.
چطور می‌توان پوست را ویتامینه کنیم؟ خیلی‌ها تصور می‌کنند تمام مشکلات پوستی از ضعف کبدشان ناشی می‌شود که البته در بسیاری موارد همین‌طور است اما نه‌ همیشه! خیلی‌ها هم فکر می‌کنند مشکل از پوست چرب‌شان و لوازم آرایشی است که استفاده می‌کنند که باز هم این موارد درست هستند اما همیشه این‌طور نیست.