نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  سبزیجاتی برای فصل سرما فصل سرما نزدیک است و شما باید به فکر تأمین ویتامین...

  آشنایی با نکاتی درباره ارزش تغذیه‌ ای فلافل فلافل از غذاهای لذیذ لبنانی است و نام آن از جمع کل...

  انگور سردردآور است انگور کالری کمی‌دارد و سرشار از ویتامین C و فیبر ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »
چرا ناگهان لاغر می شویم لاغری ناگهانی بی‌اهمیت نیست. اگر فردی ظرف چند ماه چندین کیلو وزن کم کند یعنی حداقل 5 درصد وزن بدن خود را بدون هیچ‌گونه رژیم و دلیل مشخصی از دست بدهید باید به پزشک مراجعه کند تا وضعیتش مورد بررسی قرار گیرد.
استاتین‌ها با گریپ فروت تداخل دارند یک دکترای داروسازی با اشاره به اینکه گاه عوارض جانبی استاتین‌ها بسیار ناراحت کننده است، گفت: برای کاهش بروز عوارض جانبی دستگاه گوارش، باید استاتین‌ را عصرها با یک وعده غذا مصرف کرد.
6 پیشنهاد سالم برای زنگ تفریح براساس اعلام مسوولان اداره سلامت وزارت آموزش و پرورش، قرار شده از امسال طرح توزیع غذای گرم در بوفه مدرسه‌ها، به‌خصوص مدارس تهران،‌ اجرا شود...