نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه های مفید و ضد آلودگی هوا مصرف روزانه یک عدد سیب می تواند عوارض ناشی از آلود...

  با خواص درمانی انجیر آشنا شوید یک متخصص طب سنتی اعلام کرد: انجیر میوه‌ای سرشار از...

  فواید خوردن ماهی در دوران بارداری برای کودک یک کارشناس تغذیه، برای پیشگیری از حالت تهوع در درو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در رستوران‌های کرمانشاه چه بخوریم؟ برای اکثر ما اتفاق افتاده که وقتی به رستوران می‌رویم نمی‌دانیم کدام غذا را سفارش بدهیم و این موضوع وقتی مهم‌تر می‌شود که در سفر باشیم و در این صورت است که به دنبال بهترین و معروف‌ترین غذاها و رستوران‌های یک شهر می‌گردیم.
نان‌های رژیمی چقدر رژیمی‌اند!؟ این روزها نان‌های رژیمی تهیه شده از آردهای مختلف و با مخلفاتی مثل سبزیجات معطر و شوید، زیره، شاه‌دانه، کنجد و دانه آفتابگردان سوپرمارکت‌ها را تسخیر کرده‌اند.
بررسی وضعیت تغذیه ای دانشجویان ایران پایگاه خبری لقمه: مسئول گروه تغذیه بالینی وزارت بهداشت گفت:بررسی ها نشان می دهد بیش از 6 درصد از دانشجویان تمام روزهای هفته از نوشابه یا آبمیوه صنعتی استفاده می کنند، حدود 57 درصد نیز به ندرت از آن استفاده می کنند. همچنین حدود 5/12 درصد دانشجویان تمام روزهای هفته از شیرینی جات ، مصرف می کنند و حدود 6 درصد نیز اصلا شیرینی مصرف نمی کنند. این در حالی است که توصیه می شود مقدار مصرف انواع شیرینی باید به حداقل برسد.
آیا گوشت مرغ، قسمت بهتر و بدتر دارد؟ کدام قسمت مرغ دارای ارزش تغذیه‌ای بالاتر یا کالری کمتری است؟ آیا درست است که نباید در مصرف بال مرغ افراط کنیم؟ در این مطلب به این سۆال‌ها پاسخ داده‌ایم.