نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  8 ریزه کاری مهم در آشپزی لقمه: آشپزی خوب و موفق ریزه کاری های زیادی دارد. د...

  جوجه‌كباب آماده طبخ فله‌ای نخرید لقمه: جوجه‌كباب از جمله غذاهای لذیذی است كه اكثر ا...

  بیماران برای مصرف محصولات پروبیوتیک با پزشک مشورت کنند یک متخصص تغذیه گفت: محصولات حاوی پروبیوتیک ممنوعیت...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه غذا بخوریم تا سالم بمانیم شاید دیده و یا شنیده اید كه افرادى با داشتن سرمایه ى بسیار و بهره مندى از همه گونه امكانات رفاهى و استفاده از انواع غذاهاى رنگارنگ ، از نعمتى بزرگ یعنى سلامتى محرومند و به همین دلیل از زندگى خود لذتى نمى برند! و بالعكس افرادى با خوردن غذایى معمولى و ساده در كمال صحت و سلامت عمرى طولانى مى كنند و از زندگى خود لذت مى برند. به راستى رمز و راز سلامتى در چیست ؟
۱۰ عادت نادرست که مانع از هضم غذا می‌شود پایگاه خبری لقمه: آیا بعد از هر وعده‌ی غذایی احساس سنگینی زیاد می‌کنید؟ معده‌تان آتش می‌گیرد؟ بدتر از همه این که دچار یبوست یا اسهال می‌شوید؟ اینها جزو شایع‌ترین مشکلات گوارشی هستند که در اکثر موارد به عادت‌های بد خودمان مربوط می‌شوند.
آشنایی با خوراکی های شادی آور! خواب کافی، خندیدن، گذراندن زمان با افراد شاد و مدیتیشن، همگی می توانند به شاد کردن افراد کمک کنند. اما علم نشان می دهد که ما می توانیم با خوردن برخی مواد خوراکی شادتر و خوشحال تر باشیم.
چطور از میوه‌های عید نگه‌داری کنیم؟ معمولا در ایام عید مردم اقدام به خرید میوه به مقدار زیاد می‌کنند و حتی میوه 13 روز عید را خریداری می‌کنند پس رعایت نکات لازم برای نگه‌داری آنها ضروری است.