نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  از ۱۴ غذای معجزه گر غافل نشوید همه انسان ها می خواهند با رعایت رژیم غذایی خوب و ص...

  رژیم لاغری برای این خانم ها ممنوع است پس از ابتلا به برخی بیماری‌ها و عدم تحرک لازم برخی...

  شیرینی خورها بخوانند! غالبا اکثر مردم به دنبال این هستند که چگونه از هوس...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
سبزهای پرخاصیت تابستانی فصل تابستان یعنی تنوع میوه‌ها و سبزیجات تازه نه گلخانه‌ای که هر کدام هزار و یک خاصیت دارند. پس تا می‌توانید از این محصولات طبیعی نهایت بهره را ببرید.
10 روش بین ‌المللی لاغر شدن همه آن هایی که اضافه وزن دارند و به سلامت خودشان اهمیت می ‌دهند؛ احتمالا با یک قصه پُرغصه دست به ‌گریبان هستند: رژیمی برای کاهش وزن!