نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا هویج نارنجی است؟ هویج از سبزی‌های ریشه‌ای است که می‌توان آن را خام ...

  نکات تغذیه‌ای برای جلوگیری از ابتلا به کرونا/چرا خوردن غذاهای مدرن در وعده سحری توصیه نمی‌شود؟‌ پایگاه خبری لقمه: منصور رضایی متخصص تغذیه در برنام...

  میوه‌هایی با طعم سرطان! همه متخصصان علوم پزشکی به مردم توصیه می‌کنند که بر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

میزان مجاز مصرف روزانه میوه و سبزیجات چقدر است؟ محققان می‌گویند خوردن روزانه 5 میوه و سبزیجات برای سلامت بدن مفید است؛ اما چرا 5 واحد میوه و سبزیجات؟
عیال وارترین مرد ایران با ۲۶ زن و ۱۹۵ فرزند را بیشتر بشناسید + عکس مردی که در دهه ۵۰ به خاطر خانواده پر جمعیتش تیتر یک روزنامه‌های کشور شد.دو گوسفند، ۵۰ کیلو برنج، ۲۰ کیلو آرد، هفت کیلو حبوبات، چهار کیلو روغن، یک کیلو چای و ۱۰ کیلو قند و شکر مصرف روزانه خانه آن‌ها بود.
کدام مواد غذایی ایرانی اش، بهتره؟ سال‌های زیادی است كه این عقیده در ذهن ایرانی‌ها جا افتاده که «جنس خارجی بهتر از جنس ایرانی است!» البته این موضوع فقط درمورد لباس، لوازم خانگی و... مطرح نیست و بسیاری معتقدند مواد غذایی خارجی نیز نسبت به مشابه ایرانی برتری دارند.
غذا های سیرکننده برای افراد رژیمی اگر قرار باشد ویژگی های یک غذای عالی را برشمرید حتما خواهید گفت: سالم، خوشمزه مقوی و سیرکننده باشد. به گفته متخصصان تغذیه،غذا می تواند هم مقوی،هم سالم و هم سیرکننده باشد.