نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مهمترین عامل شیوع سرطان‌ یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سبک زندگی و به ...

  چرا دچار ورم و نفخ شكم می‌شویم؟ گاهی اوقات ممكن است اندازه درد كمر در برخی افراد ب...

  چه بخوریم تا ام اس نگیریم؟ بحران ویتامین دی این روزها در جماعت ایرانی به اوج ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آبمیوه های صنعتی خوب و بد دارند؟ روزگاری نوشیدن آب‌ پرتقال، انار یا آب ‌سیب مختص فصول سرد سال بود، اما حالا اگر در تابستان هوس نوشیدن این نوع آبمیوه‌ها به سرمان بزند، فورا از فروشگاه یا مغازه‌ای آن را می‌خریم و گاهی آنقدر مزه‌اش برایمان دلچسب و خنکی‌اش گوارا می‌شود که چند بار در روز برای رفع عطش و خستگی از آن استفاده می‌کنیم، اما آیا واقعا آبمیوه‌های صنعتی آبمیوه‌اند؟
درمان عفونت‌ و سینوزیت با دود «عنبر نسارا» پایگاه خبری لقمه: در مطلب پیش رو درباره خواص «عنبر نسارا» برای مقابله با عفونت های شدید و درمان سرماخوردگی و سینوزیت می خوانید.
با این مواد غذایی سموم بدن خود را دفع کنید (1) برخی از مواد غذایی باعث سم‌زدایی بدن می شوند. به طور مثال، همیشه گفته می شود سیر باعث دفع سموم بدن می شود. اما برخی از خوراکی ها، غذاها، سالادها یا میان وعده های ساده نیز می توانند باعث دفع بسیاری از سموم از بدن شوند.
کدام آبمیوه باعث کاهش وزن می شود مصرف میوه و سبزی برای حفظ سلامت بسیار مفید است زیرا عملکرد مناسب اعضای کلی بدن را حفظ می کند. سبزی و میوه را می توان به صورت خام یا پخته مصرف کرد اما آب میوه خاصیت بیشتری دارد.