نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای پرنمك بر سیستم تعادل فرد تاثیر منفی می‌گذارد لقمه: یك متخصص شنوایی شناسی گفت: غذاهای پرنمك باعث...

  پرتقال از عفونت های ویروسی جلوگیری می‌کند ویتامینC یکی از عوامل مهم مهارکننده سرطان است؛ به ...

  وقتی مریض هستید گریپ‌فروت نخورید گریپ‌فروت برای سلامتی مفید است اما نه زمانی که مری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خاصیت‌هایی كه پاستیل ندارد پاستیل از تنقلاتی است كه با شكل‌های متنوع و رنگ‌های فریبنده، بزرگ و كوچك را به خود جذب كرده و گرچه برخی انواع آن طعم خوبی ندارد، اما بافت كش‌سان منحصربه‌فرد آن در زمان جویدن چنان احساس مطلوبی در مصرف‌كننده ایجاد می‌كند كه در همه جنس‌های این محصول نظیر ژله و مارشمالو (نوعی آبنبات اسفنجی) نمی‌توان یافت و این همان عامل اصلی پرطرفدار شدن پاستیل است اما باید بدانیم این قبیل ویژگی‌ها نمی‌تواند دلیل مغذی بودن این محصول باشد.
19 گام تا لاغری و کاهش وزن اضافه وزن و چاقی از مشكل‌‌هایی است كه افراد زیادی با آن دست به گریبان هستند. روش‌های مختلفی هم برای كاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام وجود دارد كه البته همگی آنها اصولی و صحیح نیستند.
نان تازه، تخم مرغ آب پز و لكه آدامس شب موقع خواب یاد یخچال می افتید. چرا؟ چون رژیم هستید و شام هم نخورده اید اما قصد دارید صبح كه از خواب بیدار شدید قبل از خروج از خانه صبحانه مفصلی بخورید.اما...
راز خوشرنگ و خوشمزه تر شدن خورشت فسنجان می خواهیم فوت کوزه گری یک خورشت فسنجان بسیار خوشمزه و البته خوشرنگ را بر ملا کنیم که با شیوه ای بسیار ساده و باور نکردنی امکان پذیر است پس با ما همراه باشید :