نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دلایل سردرد و روش‌های درمان آن از دیدگاه طب سنتی یک متخصص طب سنتی سردرد را یکی از بیماری‌های شایع د...

  چه کسانی وقتی به رستوران می‌روند، سالاد نخورند! یك سازمان پشتیبانی از مصرف كننده در آلمان هشدار دا...

  9 غذایی که ممکن است تقلبی و فریب آمیز باشد پایگاه خبری لقمه: بسیاری از مردم نگران تقلبی بودن ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تقویت بینایی با مواد غذایی مواد غذایی همواره یکی از نقش‌های حیاتی را در سلامت بدن ایفا می‌کنند و پزشکان در هر مشکل و بیماری خاصی، مصرف برخی مواد غذایی را توصیه و افراد را از خوردن موادی منع می‌کنند. چشم‌ها نیز مانند سایر اندام‌های بدن برای عملکرد خوب به تغذیه سالم نیاز دارد.
8 خطایی که موقع مسواک زدن انجام می‌دهیم مسواک را برمی‌داریم، کمی خمیردندان روی آن می‌گذاریم و مسواک زدن را شروع می‌کنیم و بسته به حال و حوصله‌مان، یک یا چند دقیقه‌ای هم مسواک می‌زنیم. اما متاسفانه در مورد این کار هم مانند هر عادت دیگری ممکن است دچار روزمرگی و در نتیجه اشتباهاتی شویم که نتیجه‌اش پوسیدگی دندان‌ها و بیماری‌های لثه است.
اشتباهاتی که پس از یک وعده پرخوری مرتکب می شوید برای اینکه پرخوری تان را جبران کنید سعی می کنید در روزهای آتی کمتر بخورید. بهتر است که بدانید در اشتباه هستید و نیازی نیست احساس گناه کنید. به جای انجامکارهای غیرعادی موارد زیر را بخوانید.
در هفته چقدر گوشت قرمز بخوریم؟ یک متخصص تغذیه در امور سرطان گفت: مصرف بالای گوشت قرمز و گوشت‌های فرآوری شده که همبرگر و کالباس شامل آن می‌شود می‌تواند از علل ایجاد سرطان روده باشد. حتی گوشت قرمز دودی یا نمک‌سود هم باعث ایجاد مواد سرطان‌زا می‌شود.