نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  رازهایی درباره فست فودها! شواهد بسیاری هست که می گوید همبرگرهای رستوران های ...

  روش پخت گل کلم

  مصرف مایعات در زمستان چقدر مهم است؟ در فصل زمستان نیز مصرف مقادیر کافی آب و مایعات را ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

حدود 35 درصد از مطالبات کشاورزان به ازای فروش چغندرقند به کارخانه‌ها پرداخت شد پایگاه خبری لقمه: دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر با بیان اینکه ۶۵ درصد از مطالبات چغندرکاران پرداخت نشده است، گفت: در صورت دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان طلب صنایع از دولت، مطالبات معوق کشاورزان پرداخت می‌شود.
لاغری در وقت اضافه به قول فرنگی‌ها یک سورپرایز برایتان داریم! اگر به دنبال خوش اندامی هستید بدانید که با تغییر شیوه‌ی غذا خوردن تان می‌توانید هر ماه یک کیلوگرم وزن کم کنید.
اقدامات متنوعی که شهرداری در حمایت از رستوران‌داران می‌تواند انجام دهد پایگاه خبری لقمه: شهرداری تهران می‌تواند در حمایت از رستوران‌داران اقدامات متنوعی را انجام دهد. البته، برنامه‌ها و اقدامات وابسته به سیاست‌ها و اولویت‌های هر شهرداری خاصی هستند و ممکن است در هر شهر و شرایط متفاوت باشند.
تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »