نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آهن گیاهی یا آهن حیوانی؟ محققان اسپانیایی معتقدند که آهن گیاهی بهتر از آهن ...

  از سفره یک بار مصرف استفاده نکنید در صورت ریختن غذا در سفره حتما آن را به طور کامل ب...

  امکان جلوگیری از سرطان کبد با مصرف گوجه فرنگی پایگاه خبری لقمه: بر اساس نتایج به دست آمده در تحق...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چگونه هم بخوریم هم لاغر بمانیم! حرف از رژیم‌های لاغری که می‌شود همه به یاد گرسنگی و ضعف و بی‌حالی می‌افتند! درحالی که متخصصان علم تغذیه معتقدند رژیم‌های لاغری نباید هرگز باعث ذره‌ای گرسنگی شوند.
اختلالات رفتاری در کودکان با این نوشیدنی‌ها خانواده‌ها سعی کنند از همان سنین کودکی به شدت از دادن نوشابه به فرزندانشان جلوگیری کنند و دوغ را جایگزین آن نمایند.
آیا به غذا خوردن معتاد هستید؟ نمی‌توانید دست از غذا خوردن بکشید؟ حتی وقتی سیر هستید و دلتان حتی یک ذره هم ضعف نمی‌رود، باز هم دوست دارید خوراکی در دهان بگذارید؟ اگر این حالت شما در موقعیت‌های استرس‌زا بیشتر می‌شود، باید به این فکر کنید که ممکن است به غذا خوردن معتاد شده باشید. اگر می‌خواهید از این موضوع مطمئن شوید، می‌توانید آزمون زیر را انجام دهید تا ببینید به غذا اعتیاد دارید یا نه!
ناگفته هایی از وضعیت صنعت چاپ در کشور /لزوم توجه به صنعت بسته بندی پایگاه خبری لقمه: عدم پذیرش و باور به اینکه بسته‌بندی ارزش افزوده‌ی فوق‌العاده برای محصول ایجاد می‌کند، عمدتاً به این امر به عنوان یک هزینه سربار نگاه شده و همیشه قیمت‌ها در بخش چاپ سرکوب شده است و صنعت چاپ کشور را با مشکل مواجه کرده است.