نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطر رژیم غذایی کم فیبر در بارداری برای مغز نوزادان پایگاه خبری لقمه: تحقیقات نشان می دهد که فیبر بسیا...

  کلسیم سازترین محصول لبنی را بشناسید! خامه و بستنی به دلیل اینکه در ساختار آنها بیشتر مو...

  مصرف روزانه 5 فنجان قهوه چاقی و دیابت می‌آورد محققان دریافتند که مصرف روزانه 5 فنجان قهوه در یک ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رفع غلظت خون با مصرف انار یک متخصص طب سنتی گفت: غلظت خون در رنگ و شفافیت پوست بسیار اهمیت دارد چرا که میزان غلظت خون در زیبایی و خوش رنگی چهره تاثیر گذار است و افزایش غلظت خون موجب تیره شدن پوست می‌شود و مصرف انار در کاهش غلظت خون تاثیر گذار است.
با انواع عرقیات سنتی ایران و خواص آنها آشنا شوید در سال های اخیر به دنبال تحقیقات جدید در مورد خواص داروهای گیاهی ، استقبال عمومی به استفاده از این نوع داروها نیز افزایش یافته است و هم اکنون در جهان و نیز ایران ، شرکت های معظم دارو سازی با استفاده از عصاره گیاهان دارویی ، تولیدات متنوعی را در بطری های پاکیزه و بهداشتی روانه بازار کرده اند.
ناگفته هایی از وضعیت صنعت چاپ در کشور /لزوم توجه به صنعت بسته بندی پایگاه خبری لقمه: عدم پذیرش و باور به اینکه بسته‌بندی ارزش افزوده‌ی فوق‌العاده برای محصول ایجاد می‌کند، عمدتاً به این امر به عنوان یک هزینه سربار نگاه شده و همیشه قیمت‌ها در بخش چاپ سرکوب شده است و صنعت چاپ کشور را با مشکل مواجه کرده است.
چند توصیه برای سبد خرید تیر ماه بازارهای میوه و تره بار در فصل تابستان پر می‌شوند از میوه و سبزیجاتی که هر کدام برای سلامتی ما مفید و لازم هستند.