نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  همه چیز درباره سوپ لقمه: از حدود 5 هزار سال قبل از میلاد مسیح كه انسا...

  دشمن مینای دندان را بشناسید استفاده از خوراکی ها و نوشیدنی های اسیدی موجب فرسا...

  از مصرف لبنیات پرچرب بپرهیزید یک متخصص تغذیه ضمن تاکید بر اصلاح الگوی غذایی، بر ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

كدام موادغذایی را باید در یخچال گذاشت؟ برای خریدكردن از خانه خارج می‌شوید، خریدهایتان را می‌كنید و به خانه برمی‌گردید، همه چیزهایی را كه خریده‌اید در جای خودشان قرار می‌دهید و موادغذایی را در یخچال و فریزر می‌گذارید و سپس راحت مقابل تلویزیون دراز می‌كشید اما صبر كنید، دست نگه دارید، می‌دانید برخی از موادغذایی اگر در یخچال و فریزر نگهداری شوند، ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند و زودتر خراب می‌شوند؟ این را هم می‌دانید كه برخی از موادغذایی كه در محیط خانه و در فضای معمول نگه می‌دارید از فریزشدن سود خواهند برد؟
خواص لیمو برای پوست به جای کرم و پمادهای گران قیمت برای پوست، می توان از لیمو استفاده کرد.
6 راه برای لاغری بعد از باداری می‌دانیم که نورسیده حسابی وقتتان را می‌گیرد و سرتان شلوغ است. لزومی ندارد که به باشگاه بروید. فرزندتان را در کالسکه‌اش بگذارید و هر روز پیاده روی تند بکنید. هر هفته باید حداقل 150 دقیقه پیاده روی تند کرده باشید.
روش‌های پیدا کردن بهترین رستوران‌ها در سفر پایگاه خبری لقمه: یکی از لذت‌های هر سفری، خوردن غذای با کیفیت در رستوران‌های خوب است. اما با گسترش صنعت غذا و بازار رستوران‌های رنگارنگ یافتن بهترین رستوران‌ها برای مسافران غریب کار چندان ساده‌ای نیست. با استفاده از این راهنماها و روش‌ها، احتمالاً می‌توانید بهترین رستوران را در سفر خود پیدا کنید و تجربه‌ی خوبی از غذاهای محلی به دست آورید.