نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  استخوان های سالم می خواهید؟ اینها را بخورید وقتی صحبت از ساختن استخوان های محکم و قوی می شود، ...

  آناناس میوه سرشار از خاصیت آناناس هم جزء میوه‌های «خوش قیمت»، خوشمزه و سرشار ...

  بر اساس گروه خونی‌تان غذا بخورید تحقیقات نشان داده افرادی که گروه‌های خونی مشابه دا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

استفاده از جنین در محصولات پپسی و نستله! گاف یک سناتور آمریکایی در ایالت اوکلاهاما فاش کرد که شرکت‌های پپسی، کرافت و نستله از جنین‌های سقط شده به عنوان طعم‌دهنده نوشیدنی‌های خود استفاده می‌کنند و روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، از این نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند.
حدود 35 درصد از مطالبات کشاورزان به ازای فروش چغندرقند به کارخانه‌ها پرداخت شد پایگاه خبری لقمه: دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر با بیان اینکه ۶۵ درصد از مطالبات چغندرکاران پرداخت نشده است، گفت: در صورت دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان طلب صنایع از دولت، مطالبات معوق کشاورزان پرداخت می‌شود.
ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و مواد نگهدارنده از عوامل موثر شیوع آندومتریوز یک متخصص زنان زایمان و نازایی گفت: بیماری آندومتریوز اخیرا به دلیل بارداری در سنین بالا، استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف و مواد نگهدارنده موجود در برخی مواد غذایی مانند تن ماهی افزایش یافته است.
تـغـذیـه قـدیمی‌هـا 4 غـلط دارد گذشت زمان بر نوع خوراک ما هم تأثیر گذاشته و نسل امروز نباید از باورهای بسیار قدیمی درباره غذا خوردن پیروی کنند؛ باورهایی که اشاره‌ای به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم داشت.