نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیر مادر سپر دفاعی در برابر افسردگی در یك مطالعه جدید معلوم شد افرادی كه در دوران نوزا...

  روغن جامد را از برنامه غذایی خود حذف کنید ارتباط مستقیمی‌ میان رژیم غذایی و بیماری قلبی وجود...

  برای کاهش استرس چه بخوریم؟ تقریبا همه ما می دانیم نوع تغذیه روی سلامت روحی ان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مقصود از فایده‌های نهفته در نوشابه‌های الکلی خداوند متعال اراده فرمود تا با بیان واژه «منافع للناس» در آیه 219 سوره بقره، بندگانش را مورد آزمایش قرار دهد که تا چه حد می‌توانند خود را از گناه نوشیدن خمر و لذت و طرب ظاهری آن حفظ کنند.
آیا کودکان چاق بزرگسالان چاقی می‌شوند؟ یک عضو هیات علمی اولین جشنواره و همایش تناسب اندام و بدنسازی با اشاره به اهمیت تعادل وزن از دوره کودکی تاکید کرد:« وقتی کودک شروع به وزن گیری زیاد کند و از منحنی های رشد خارج شود به احتمال زیاد، انتظار چاقی در بزرگسالی را خواهیم داشت.»
این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.
اشتباهاتی که پس از یک وعده پرخوری مرتکب می شوید برای اینکه پرخوری تان را جبران کنید سعی می کنید در روزهای آتی کمتر بخورید. بهتر است که بدانید در اشتباه هستید و نیازی نیست احساس گناه کنید. به جای انجامکارهای غیرعادی موارد زیر را بخوانید.