نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  خطرات نوشیدنی های انرژی زا نوشیدنی های انرژی زا می توانند خطرناک باشند. آگاهی...

  با ماسک های خانگی بهاری زیباتر شوید این ماسک ها ویژه فصل بهار بوده و به پوست شما لطافت...

  تاثیر پروبیوتیک ها در بهبود آلرژی کودکان پایگاه خبری لقمه: ۸۰درصد سیستم ایمنی بدن در دستگاه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کم‌کالری‌ترین میوه‌های تابستانی کدامند؟ فصل تابستان فصل میوه‌های جورواجور و خوشمزه است. میوه‌های رنگی، آبدار، خوش‌طعم و صد البته مغذی. اما آیا می‌دانید میزان کالری هر کدام از این میوه‌ها چقدر است؟ آیا دنبال میوه‌های کم کالری هستید؟
جایگزین مناسب چیپس و پفک افراط و تفریط کودکان در مصرف غذاهای مضر سلامت یا غذاهایی که برای رشد او مفید هستند، به دغدغه‌ای برای والدین تبدیل شده است. یک متخصص تغذیه می‌گوید: ذائقه کودک را می‌توان با روش‌های مختلف و جایگزین کردن برخی مواد غذایی شکل داد.
تغذیه‌ی مناسب برای کودکان ورزشکار تعطیلات تابستان فرا رسیده است و خیلی از بچه‌ها برای گذراندن اوقات فراقت خود ورزش را انتخاب می‌کنند. برای این که تفریح، ورزش و سلامتی را با هم آشتی بدهید باید تغذیه‌ی مناسب و متناسب با نیازهای بچه‌ها را در اختیارشان قرار دهید.
دیگرشیفت‌های 12 ساعته ترس ندارد نخوردن صبحانه و غذا، ورزش نکردن و احساس خستگی درشیف‌های کاری 12 ساعته موجب مشکلات زیادی برای بدن می‌شود و این شکل زندگی آسیب‌های جدی به بدن وارد می‌کند. در مطالعات جدید عنوان شده است که شیفت‌های کاری 12 ساعته، حتی روی افزایش وزن نیز تاثیر دارند و فرد را به سمت چاق شدن سوق می‌دهند.