نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روغن‌ ماهی و زیتون برای سلامت قلب و عروق مفیدند کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان یزد گفت: روغن ماهی...

  خوراکی هایی که برای هوش کودکان سم هستند پدر و مادران بخصوص اگر کودکانی در سن پیش دبستانی د...

  علل شایع کم اشتهایی کودکان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مصرف ش...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ماکارونی و برنج کلسترول را بالا میبرند بعضی ازافرادکه ازکلسترول بالا رنج می برند ، روش هایی راجستجـــــومی نمایندکه بتــــــوانند بر اساس آنها میزان کلسترول LDL خودراکاهش دهندواین امرتنها ازطریق تنظیم یک رژیم غذایی مناســـــب تحقق می یابد . در ادامه به بحث درموردبرنامه های غذایی مختلف می پردازیم که میتواننددرکاهش کلسترول LDL نقش داشته باشند .
فشار خون خود را بدون دارو کنترل کنید فشار خون بالا برای هر فردی یک عامل نگران کننده و تهدیدآمیز به شمار می آید که حتی می تواند باعث مرگ شود.در این مقاله قصد داریم راه های کاهش فشار خون بدون استفاده از دارو را به شما معرفی کنیم.
چند درصد از کالاهای اساسی با ارز نیمایی و ترجیحی وارد می شوند؟ پایگاه خبری لقمه: گرچه هنوز تکلیف حذف ارز ۴۲۰۰ مشخص نیست اما در آستانه تصمیم‌گیری در این رابطه، سهم واردات اقلام اساسی با ارز ترجیحی تا چند برابر ارز نیمایی سنگین‌تر است، به طوری که فقط ۲۰ درصد ارزش دلاری و حدود ۱۲ درصد حجم واردات این کالاها در سامانه نیما تامین ارز می‌شود.
شخصیت خود را با مواد غذایی شکل دهید یافته های جدید علمی دانشمندان نشان می دهند که مواد غذایی می توانند در دستگاه گوارش واکنش هایی ایجاد کنند که باعث تغییرات روحی در انسان می شود و بر شخصیت انسان تاثیر می گذارد .