نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این ده عامل شگفت انگیز می‌توانند باعث سنگ کلیه باشند پایگاه خبری لقمه: در ده عاملی که زمینه ساز سنگ کلی...

  چگونه ورزشکاران نوجوان می توانند با پروتئین عضله سازی کنند؟ پایگاه خبری لقمه: تمرین باعث ساخت عضله می شود:اگرچ...

  رژیم غذایی دیابتی ها چیست؟ افراد مبتلا به دیابت نوع اول باید انسولین مورد نیا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دیابتی ها داروی گیاهی مصرف کنند یا نه؟ رئیس انجمن دیابت ایران با بیان اینکه«استفاده از داروهای گیاهی برای کنترل دیابت را توصیه نمی کنیم چرا که هنوز یک مطالعه علمی در این زمینه انجام نگرفته است.» گفت:«داروهای گیاهی باید به صورت طولانی مدت و به مقدار زیاد مصرف شود تا اثرات خود را داشته باشد و به دلیل اینکه نمی دانیم این داروها چه عوارضی را برای بیماران به دنبال خواهند داشت مصرف آن را توصیه نمی کنیم.»
فوت‌وفن‌های نگهداری آبغوره و آبلیمو به گفته یک کارشناس مواد آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا، پس از اینکه آبلیمو و آبغوره داخل شیشه ریخته شد، بهتر است شیشه را داخل آب جوش قرار دهید تا...
مقایسه‌ پنج آرد پرمصرف در بسیاری از محصولات غذایی از آردهای مختلف استفاده می شود که در اینجا توضیحاتی در خصوص پرکاربردترین آنها ارائه می شود.
چه غذاهایی میگرن را تشدید می‌کند/ میگرن هات‌داگی را بشناسیم یک متخصص مغز و اعصاب گفت: عطرهای تند و برخی مواد غذایی مانند پیاز خام، شکلات، غذاهای تند و پر ادویه، هات‌داگ، شیر، ماست و به ویژه پنیر، گوجه‌فرنگی، پرتقال، توت‌فرنگی، موز و مصرف سیگار می‌تواند موجب تشدید سردردهای میگرنی شود.