نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آبمیوه های مفید برای سلامت قلب کدامند؟ قمه: مصرف آب و عصاره برخی میوه ها و سبزیجات برای س...

  شایع ترین علل روانی کاهش میل جنسی کاهش میل جنسی به عنوان یک اختلال جنسی در برخی از ا...

  آشنایی با عوامل اصلی که مانع کاهش وزن می‌شوند لقمه: آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که با وجو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذاهای مناسب در آلودگی هوا فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده اضطرار است و از هموطنان درخواست می‌شود تا آنجا که می‌توانند از مسافرت‌های غیرضروری خود در سطح شهر خودداری کنند.
استفتاء از مراجع عظام در مورد حکم روزه داری و کرونا پایگاه خبری لقمه: برخی از مراجع تقلید در این باره دیدگاه‌های خود را در مورد حکم شرعی روزه گرفتن در روزهای شیوع کرونا اعلام کردند.
چه چیزی پوست را پیر می‌‌کند؟ برخی همواره به دنبال کلید جادویی برای داشتن پوستی شاداب هستند غافل از اینکه رعایت برخی نکات ساده و کم خرج مانند خوردن میوه و سبزی تازه و رعایت رژیم غذایی بهترین نسخه‌ای است که می‌توان پیچید.
هزار دلیل برای نوشیدن یک استكان چای داغ شاید در حین نوشیدن چای هیچ وقت ذهنتان را درگیر چنین قضیه‌ای نکرده باشید اما واقعیت درباره چای در بسیاری نکته‌ها نهفته بسیاری درباره چای است که بعید نیست خیلی از آدم‌های چای خور هم از اصل ماجرا بی‌خبر باشند. آنچه که معمول است نوشیدن یک فنجان چای داغ برای رفع خستگی و کسالت مفید است یا یک پذیرایی معمول از مهمان‌های خودمانی برای این که عده‌ای دور هم جمع شده و می‌خواهند گپ دوستانه‌ای بزنند و در این میان یک فنجان چای داغ هم جمع را گرم و گیراتر می‌کند.