نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راه‌های کالری سوزاندن در محل کار لقمه: ممکن است شما در محل کار خود تمام وقت را مشغو...

  آشنایی با 12 عامل مسمومیت غذایی در تابستان سالمونلا باكتری‌ای است كه هر غذایی را می‌تواند آلو...

  خطر قطع مصرف نان و برنج برای افراد دیابتی پایگاه خبری لقمه: مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با این دستورالعمل هر روز نیم کیلو لاغر شوید با کمی جدیت و استفاده از یک تکنیک درست می توانید به مدت یکماه هر روز ۴۵۰ گرم از وزن خود را کاهش دهید.
فندق؛ خوشمزه و مغذی و بسیار پرانرژی این میوه‌ی خوشمزه حاوی مواد معدنی و عناصری مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، سلنیوم، روی، آهن و منیزیم می‌باشد و از ویتامین‌های خانواده‌ی ب (B۱ ،B۲ ،B۳ ،B۵ ،B۶) و ویتامین C ،E و K نیز بی‌بهره نیست.
غذاهای ایرانی سالم ترند/لزوم تهیه لیستی از غذاهای سنتی هر استان/غذاهای صنعتی را جایگزین غذاهای سنتی نکنید رییس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران گفت:«روند رو به گسترش بیماری های ناواگیر متولیان سلامت را نگران کرده است ومتاسفانه سن ابتلا به بیماری هایی که در این دسته جا می گیرند نیز در حال کاهش اس تا جایی که بعضی از متخصصان قلب شاهد جراحی های عروق قلب در سنین پایین تر از 40 سال هستند.»
5 سوال راجع به هورمون‌ها و چاقی گاهی اوقات تغییرات هورمونی، تأثیر زیادی روی وزن می‌گذارد. زمانی که در ترشح هورمون‌های استروژن، اختلالاتی به وجود می‌آید و یا تیروئید کم کار می‌شود وزن افراد نیز دچار تغییراتی می‌شود. این اختلالات نه تنها روی زنان، بلکه روی مردان نیز تأثیر می‌گذارد.