نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چهار راهکار تغذیه‌ای برای افزایش قوای جنسی اگر مدتی است تصور می‌کنید احساسات عاشقانه و تمایلا...

  سرطان دهان چقدر خطرناک است؟ سرطان‌های دهان 2 تا 4 درصد مجموع سرطان‌ها را تشکیل...

  تخم مرغ عسلی نخورید تخم مرغ را به صورت آب پز کاملا سفت شده استفاده کنی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تأثیر رنگ در آشپزخانه آشپزخانه یكی از مهمترین بخش‌های هر خانه است كه فعالیت‌های بسیاری در آن انجام می‌شود. بنابراین، با اطمینان خاطر می‌توانید از رنگ‌های روشن و درخشان كه احساس انرژی را با خود به همراه می‌آورند، در آن استفاده كنید. اگر علاقمند نیستید كه از چند رنگ بر روی هر یك از دیوارها بهره ببرید، تنها یك رنگ را به كار برید. با این همه، استفاده از چند رنگ، آن جا كه تقابل‌هایی میان رنگ‌ها پدید آید، می‌تواند منظره‌ی آشپزخانه را مدرن كند.
رژیم لاغری یویویی؛ دشمن سلامت دخترها لاغر شدن خوب است اما لاغر ماندن مهم‌تر است. بعضی از دخترهای جوان به محض اینکه چند کیلو لاغر می‌شوند و به اصطلاح به هدفشان می‌رسند بی‌خیال رژیم شده و به عادت‌های قبلی خود بر می‌گردند. برای همین طولی هم نمی‌کشد که به وزن قبلی و شاید هم بیشتر می‌رسند. به این می‌گویند رژیم یویویی.
چرا مجبورم لاغر شوم؟! این روزها درزندگی بی تحرک ما که پر از رژیم های ناسالم و انواع فست فودها و غذاهای چرب و خیلی شیرین است، اینگونه معمول شده که چند کیلو اضافه وزن آنقدرها هم خطرناک نیست و ما آن را عاملی برای تهدید سلامتی نمی دانیم.
رستوران دشمنان آمریكا در ایالات متحده هیچ چیز انحصاری نیست و انگار قرار هم نبوده كه باشد. این موضوع استثنایی هم ندارد، از قدرت و اقتصاد و این‌جور چیزها گرفته تا...