نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه‌هایی با طعم سرطان! همه متخصصان علوم پزشکی به مردم توصیه می‌کنند که بر...

  ورزش رمز سلامتی سالمندان پایگاه خبری لقمه: دلایل زیادی وجود دارد که باعث کم...

  روغن‌ ماهی و زیتون برای سلامت قلب و عروق مفیدند کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان یزد گفت: روغن ماهی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مقصود از فایده‌های نهفته در نوشابه‌های الکلی خداوند متعال اراده فرمود تا با بیان واژه «منافع للناس» در آیه 219 سوره بقره، بندگانش را مورد آزمایش قرار دهد که تا چه حد می‌توانند خود را از گناه نوشیدن خمر و لذت و طرب ظاهری آن حفظ کنند.
اینفوگرافیک | حضور زنان در عرصه علم پایگاه خبری لقمه: زنان به رغم چالش‌های مختلف، پیشرفت‌های چشمگیری در علم داشته‌اند. زنان کشورمان نیز به طور فعالی در تحقیقات علمی مشارکت دارند و در زمینه‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، فیزیک و... دستاوردهای قابل تحسینی داشته‌اند. عزم و انعطاف پذیری آنها منجر به پیشرفت های ارزشمندی شده که می‌تواند الهام‌بخش زنان در بسیاری از کشورهای دیگر باشد.
میوه‌هایی که قرآن کریم به آنها اشاره کرده در نوع خود بی‌نظیر است رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص فلسفه حیات نباتی و گیاهی قرآن کریم، ابراز داشت انجیر و زیتون سردسته گیاهانی هستند که در قرآن عنوان شده‌اند گویی هر کدام از گیاهان و میوه‌های قرآنی، کلیدی در درمان بسیاری از بیماری‌ها به شمار می‌روند.
مصرف شیر هیچ جایگزینی ندارد از اصلی ترین عوارض مصرف نکردن یا حتی کم مصرف کردن شیر و دیگر فرآورده های لبنی در سنین پایین، ابتلا به کوتاه قدی و پوسیدگی دندان ها و در بزرگسالی پوکی استخوان است.