نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  پرتقال از عفونت های ویروسی جلوگیری می‌کند ویتامینC یکی از عوامل مهم مهارکننده سرطان است؛ به ...

  کربوهیدرات بخورید و وزن کم کنید می توان با رعایت چند نکته غذایی از خوردن کربوهیدرا...

  اضافه وزن در کمین کودکان مادران سیگاری‌ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کودکا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

باشگاه توسعه کسب و کار یونسکو ادعای سرطان زا بودن کلوچه نادری را رد کرد به دنبال انتشار خبری در رسانه‌های فارسی زبان بیگانه مبنی بر سرطان زا بودن محصولات کلوچه نادری به نقل از یک نشریه آلمانی، پس از بررسی‌ها و آزمایشات لازم، سلامت این محصول، بار دیگر تایید شد.
استاتین‌ها با گریپ فروت تداخل دارند یک دکترای داروسازی با اشاره به اینکه گاه عوارض جانبی استاتین‌ها بسیار ناراحت کننده است، گفت: برای کاهش بروز عوارض جانبی دستگاه گوارش، باید استاتین‌ را عصرها با یک وعده غذا مصرف کرد.
هر قرص را چه موقع باید خورد؟ بسیاری از ما مجبوریم برای پیشگیری یا درمان خود هر روز دارو بخوریم اما آیا می‌دانید هر دارویی را باید در زمان مناسبش در روز مصرف كرد؟ تحقیقات نشان داده خوردن داروها در زمان نادرست نه تنها اثر آنها را كم می‌كند بلكه در بعضی موارد ممكن است برای بدن مضر باشد. برای مثال خوردن داروهایی مانند داروی درمان آرتروز، پوكی استخوان یا سوزش معده در زمان مناسب می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی روی میزان اثر آنها داشته باشد و زمان بهبود شما را به‌طور چشمگیری كاهش دهد.
12 نوشیدنی مفید که شما را سرحال می کند لقمه: با این نوشیدنی ها که شامل مخلوط میوه ها یا تغییر خلاقانه لیمونادهای سنتی می باشد سر حال شوید.