نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  با انواع غذاهای آلرژی‌زا آشنا شوید آلرژی‌های غذایی در سال‌های اخیر نگرانی‌های بسیاری ...

  حذف کربوهیدرات‌ها از رژیم غذایی تنفس را بد بو می کند حذف کربوهیدراتها از رژیم غذایی به منظور کاهش وزن، ...

  ادویه‌ای برای تسکین علائم سرماخوردگی فصل زمستان برای اکثر مردم با مشکلات تنفسی نظیر برو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در رژیم چه اشتباهاتی نکنیم؟ محققان فهرست رایج‌ترین اشتباهات را در رژیم‌های لاغری تهیه کردند.رژیم غذایی لاغری و اشتباهات را در رژیم‌های لاغری و رایج‌ترین اشتباهی که افراد در برنامه کاهش وزن و لاغری خود مرتکب می‌شوند محاسبه غلط کالری مصرفی در برنامه رژیم غذایی است.بد‌ترین روش برای شروع رژیم غذایی لاغری کاهش ناگهانی میزان کربوهیدرات و در نتیجه از دست دادن مایع زیادی از بدن می‌باشد.
نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.
افزایش ریسک سرطان روده در خویشاوندان غیر از درجه اول پایگاه خبری لقمه: خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ در خانواده ها وجود دارد و تنها ابتلای والدین یا خواهر و برادر به این بیماری ریسک سرطان روده را افزیش نمی دهد.
کشک و قره قوروت دشمن پوکی استخوان زهره خدایی در گفت‌وگویی گفت: کلسیم یک نوع ماده معدنی است که وجودش به مقدار کم برای بدن لازم است .وجود این ماده در ساختمان هورمون‌ها و هم در ساختمان استخوان ها بسیار ضروری و مهم است.