نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای مفید برای سرماخوردگی/شلغم را با پودر آویشن بخورید یک متخصص تغذیه گفت: برای دفع مخاط سرماخوردگی نوشید...

  ارزش غذایی و خواص انواع گوشت اگرچه بیشترمتخصصان تغذیه بر این باورندکه خوردن مقد...

  یک برنامه غذایی برای بهبودیافتگان کرونایی پایگاه خبری لقمه: اشتهای بسیاری از بیماران کرونایی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اشتباهات رایج در آشپزی و راه حل آنها احتمالا شما هم ادویه را در دسترستان کنار اجاق گاز نگه می‌دارید، یا وقتی عجله دارید در ظرف و ماهیتابه با این گمان که کار پخت و پز غذا زود‌تر تمام شود، مقدار بیشتری مواد غذایی می‌ریزید؛ بعید نیست در این مواقع زیاد هم منتظر خوب داغ شدن روغن نشوید. این گونه کارهای اشتباه را در حین آشپزی بسیاری افراد می‌توان دید.
آیا شما هم به متخصص تغذیه مراجعه خواهید کرد؟ صرف نظر از وزن و ویژگی های جسمانی، عوامل چندی امکان مراجعه افراد به متخصصان تغذیه یا استفاده از رژیم های غذایی خاص را افزایش می دهد که از جمله آنها می توان به عوامل اجتماعی، روانشناختی و بیولوژیک اشاره کرد.
قند خون پایین، احتمال بروز زوال عقل را افزایش می‌دهد تحقیقات جدید نشان داد پایین بودن قند خون در افراد سالخوردۀ مبتلا به دیابت نوع دوم ممکن است خطر بروز زوال عقل را افزایش دهد.
جذب نیروهای کار جدید با توسعه بخش کشاورزی/چه موقع صادرات اشتباه است؟ یک کارشناس حوزه کار، بخش کشاورزی را موجب بکارگیری نیروهای کار جدید و رونق تولید و اشتغال دانست اما گفت که صادرات محصولات کشاورزی در شرایطی که تقاضای داخلی برای آن وجود دارد، صحیح نیست و موجب برهم خوردن عرضه و تقاضا می شود.