نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ویتامین های گروه ب و بیماریهای قلب وعروق لقمه: آیا می دانید که ویتامین های B باعث کاهش ریسک...

  آداب غذا خوردن در سفر از نگاه طب سنتی/برای جلوگیری از آب به آب شدن چه کنیم یک متخصص طب سنتی توصیه کرد: برای پیشگیری از بیماری...

  چگونه ورزشکاران نوجوان می توانند با پروتئین عضله سازی کنند؟ پایگاه خبری لقمه: تمرین باعث ساخت عضله می شود:اگرچ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با خوردن این خوراکی ها شاد بمانید سه خوراکی وجود دارد که انسانها با خوردن آنها افراد به افسردگی مبتلا نمی شوند...
خواص شگفت انگیز کاکائو به دنبال مطالعاتی كه روی تأثیر كاكائو در پیشگیری از حملات قلبی انجام شد، محققین به این نتیجه رسیدند كه خوردن كاكائو با كاهش خطر بیماری‌های قلبی- عروقی مرتبط است.تمامی‌گیاهان، رنگدانه‌هایی دارند كه می‌توانند از بروز بیماریها جلوگیری كنند. مثلاً ماده سولفورافان (Sulforophane) موجود در كلم براكلی، از وقوع سرطان پیشگیری می‌كند و همچنین ماده آلیكین (allicin) در سیر و رنگدانه كپسایسین (capsaicin)درانواع فلفل از حملات قلبی جلوگیری می‌كنند. گیاه كاكائو نیز، مانند سایرغذاهای گیاهی، املاح و مواد آنتی اكسیدان خاص خود را دارد كه باعث كاهش ابتلاء به بیماریهایی مثل بیماری قلبی می‌شود.آنتی اكسیدان قوی موجود در دانه‌ كاكائو، فلاوونوئید است.
این شایعات به ملون نمی چسبد! پایگاه خبری لقمه: ملون نه تنها سرطانزا نیست بلکه با توجه به خواص زیادی که دارد تقریباً شبیه ابرقهرمان میوه ها به نظر می رسد.
مواد رژیمی که شما را چاق می کنند زمانی که افراد به دنبال کاهش وزن می روند، ممکن است هر روشی را امتحان کنند. انواع ورزش ها، رژیم های غذایی و حتی مواد غذایی که به مواد رژیمی شناخته می شوند.