نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مصرف زیاد نمک ممکن است عامل افزایش بیماری MS باشد پژوهشگران می‌گویند مصرف بیش از حد نمک ممکن است مقص...

  توصیه های تغذیه ای طب اسلامی برای فصل پاییز با آغاز ۶ ماه دوم سال و سرد شدن تدریجی هوا، باید د...

  تقلبات رایج در تولید آب لیمو آب لیمو ترش به دلیل سرشار بودن از ویتامین c و طعم ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خیار برای چه کسانی مضر است؟/فواید خیار برای سلامتی این مقاله به محتوای تغذیه‌ای خیار، فواید سلامتی احتمالی آن، نکاتی برای خوردن یا استفاده از خیار، و هرگونه خطر بالقوه سلامتی می‌پردازد.
استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ صحت ندارد یک متخصص تغذیه و متابولیسم انرژی و پروتئین با رد استفاده از آنتی بیوتیک در دوغ برای افزایش ماندگاری، امکان استفاده از "ناتامایسین" به عنوان یک ماده ضدکپک ممنوعه در محصولاتی مثل دوغ را ممکن دانست و از امکان قاچاق آب میوه های حاوی مواد نگهدارنده ممنوعه و فروش آن در بازارچه های مرزی خبر داد.
توصیه هایی برای افراد سرمایی این روز‌ها که هوا سرد شده است، برخی افراد حتی با پوشیدن چندین لباس و جوراب پشمی هنوز هم احساس سرما می‌کنند. یک متخصص طب سنتی می‌گوید این افراد با خوردن زنجبیل و بابونه می‌توانند احساس گرم شدن را در بدنشان تقویت کنند.
نان‌های رژیمی هم چاق می‌كند این روزها وقتی برای خرید نان به برخی از نانوایی‌های فانتزی سری می‌زنیم، با انواع مختلفی از نان‌های حجیم یا نازك و ترد شده‌ای كه حاوی سبوس یا دانه‌هایی چون كنجد، شاهدانه، زیره، مغز آفتابگردان، جو، چاودار یا برخی سبزیجات خشك هستند، مواجه می‌شویم.