نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اسنك‌های سالم به جای تنقلات برای لاغری بدون مایونز، بدون روغن و بدون تمام افزودنی‌های خوش...

  کیک ها خوشمزه هستند ولی ... کیک ‌ها از جمله شیرینی‌ های اشتها برانگیزی هستند ک...

  موادغذایی بی‌ضرر و کشنده برخی از مواد غذایی برای سلامتی مفید اما به دلایلی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

ویژگی های عسل مرغوب چیست؟ برای بهره بردن از خواص فراوان و شفا د هندگی عسل، از این نوع استفاده نکنید. در حالت کلی عسل تهیه شده از مواد قندی که زنبور عسل هیچ گونه نقشی در جمع آوری آن نداشته باشد و افزودن هر ماده ای دیگر اعم از مواد قندی و انواع اسانس ها، رنگ ها وانواع نگهدارنده ها به عسل، جزء موارد تقلب محسوب می شود و ارزش آن در مقایسه با عسل صفر است.
سبزی فریزری بهتر است یا خشک شده؟ متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند روزانه حداقل پنج سهم میوه و سبزیجات باید در سبد غذایی افراد قرار بگیرد چرا که این مواد غذایی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری را به بدن می‌رسانند. البته هر چند وقت یک‌بار اخباری مبنی بر آلودگی سبزیجات به دلیل آبیاری با آب‌های آلوده یا کودهای غیراستاندارد مطرح می‌شود و کارشناسان از مردم می‌خواهند مثلا در تهران سبزیجات مصرف نکنند.
فست فودها زیر ذره بین متخصص تغذیه! فست‌فودها، چه خوب چه بد، چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید، واقعیت دنیای امروز هستند و رژیم غذایی ما را تغییر داده‌اند.
پرخوری موجب درد مفاصل/کم‌خوری باعث پیری زودرس یک متخصص طب سنتی گفت: در پرخوری جذب غذا به‌درستی صورت نمی‌پذیرد و موجب ضعف معده، تنگی نفس و درد مفاصل شده،همچنین در کم‌خوری و تداوم آن، قوای بدن تحلیل رفته ضعف در بدن بروز می‌کند که سوءتغذیه یا کم‌خوری منجر به پیری زودرس می‌شود.