نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  تخم مرغ را به صورت کامل مصرف کنید لقمه: افراد بسیاری از مصرف تخم مرغ به صورت کامل، پ...

  کدام بیماری‌ها با جراحی چاقی درمان می‌شوند؟ پایگاه خبری لقمه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با...

  تغذیه‌ی مناسب برای پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها تغذیه‌ی مناسب و فعالیت‌های بدنی مناسب راهی برای پی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با سوپرمن‌های دنیای تغذیه ارزش و اهمیت تغذیه بر کسی پوشیده نیست. سلامتی تک‌تک ما در گرو همین مواد غذایی است که می‌خوریم.
قابل توجه خانم‌هایی که بعد از ازدواج چاق شده‌اند در موارد زیادی مشاهده می کنیم خانم قبل از ازدواج در کنترل وزن و تناسب اندامشان دقت و حساسیت فوق العاده ای دارند؛ اما پس از ازدواج با اضافه وزن زیادی مواجه می شوند و هرگز پی به علت آن نمی برند. در این مطلب به مواردی که موجب این اتفاق می شود، می پردازیم.
این کاهش وزن جانتان را می‌گیرد چاق هستید؟ می‌خواهید لاغر شوید؟ گوشتان به کلمه رژیم حساس شده؟ لاغری به هر قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن؟البته که تقصیر شما نیست، چاق شدن تا حدودی تقصیر شماست، اما این که فکر کنید با رژیم غذایی خاص، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به وزن ایده آل برسید، حتما اشتباه است. این جملات فقط در تبلیغات کاربرد دارد، نه در زندگی واقعی شما.
خوراک‌هایی که انگل و باکتری دارند، کدامند؟ باکتری‌ها با تمام راه‌حل‌های ما برای از بین رفتن، مبارزه می‌کنند و همچنان نقش اصلی در بیماری و مرگ‌ومیر را دارند. تا زمانی که ندانیم، این موجودات ریز کجاها و چطور زندگی می‌کنند.