نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه فوتبالیست ها فوتبال، ورزشی است مبتنی بر قدرت، سرعت و مهارت که ه...

  جوان كردن پوست با خوردن زردآلو بتا كاروتن موجود در زرد آلو مانع پینه بستن وخشك شد...

  مروری بر برخی خواص دارویی و درمانی زالزالک زالزالک میوه‌ای پاییزی است که این روزها در بازار م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تحمل بوی بد سیر و پیاز، ارزشش را دارد از درمان سرطان گرفته تا بهبودی بیماری های قلبی عروقی ، خوردن سیر و پیاز مزایایی دارد که ارزش تحمل بوی بد آنها را به انسان می دهد . خانم شوارتز ، پزشک خانواده می گوید : « خوردن سیر و پیاز را هیچگاه ترک نکنید چون خاصیت درمانی زیادی دارند و این حرف که پیاز را از غذا جدا کنید را هم به کلی فراموش کنید . با توجه به قدرت درمانی این مواد مغذی ، باید مقدار مصرف آنها را در سبد غذایی خانواده بیشتر کنید . »
شیوه های نادرست کاهش وزن و پیامدهای ناشی از آنها در طی سالیان اخیر، چاقی به یکی از مشکلات مهم عرصه سلامت و بهداشت تبدیل شده است. تغییرات شیوه زندگی مهمترین عامل بروز این معضل محسوب می شود.
غذاهای قهرمان پرور کدامند؟ نگاهی داریم به رژیم غذایی 14 قهرمان انیمیشنی محبوب و بیماری هایی که با پیروی از این رژیم غذایی به احتمال زیاد از آنها دور می مانند. در کنار هر کدام از مواد غذایی که آنها در ذهن ما جا انداخته اند، یک دستور غذایی ساده و خوشمزه هم ما پیشنهاد داده ایم.
لاغری در وقت اضافه به قول فرنگی‌ها یک سورپرایز برایتان داریم! اگر به دنبال خوش اندامی هستید بدانید که با تغییر شیوه‌ی غذا خوردن تان می‌توانید هر ماه یک کیلوگرم وزن کم کنید.