نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بد‌ترین ظرف برای نگهداری ادویه‌جات اسانس‌ها به عنوان حلال ظروف پلاستیکی محسوب می‌شوند...

  مبارزه نارگیل با پوسیدگی دندان دانشمندان دریافتند که نارگیل می تواند با مهمترین ع...

  6 ماده‌ی غذایی مرتبط با تب یونجه در بیماری تب یونجه نه پای یونجه در میان است و نه ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.
چرا به آسانی نمی‌توان لاغر شد؟ خیلی‌ها شکایت دارند که با آب‌خوردن هم چاق می‌شوند. می‌گویند حتی اگر چیزی نخوریم و فقط نفس بکشیم باز هم چاق می‌شویم. اما این شکایت‌ها منحصر به چاق شدن نیست و کم کردن وزن هم برای خودش داستان دیگری است.
آشنایی با رژیم لاغری بر اساس مشخصات هورمونی/2 هر بیماری یا اختلالات هورمونی می‌تواند منشأ چاقی و اضافه‌وزن باشد. به همین دلیل لازم است که در دوره‌ی یائسگی، مصرف قرص‌های ضد بارداری یا بلوغ تغذیه‌ی سالمی در پیش بگیرید و حتماً ورزش کنید.
امان از دل‌ و قلوه شاید تاکنون گذرتان به یکی از خیابان‌ها یا میدان‌هایی که حرفه اصلی مغازه‌داران آن کشتار دام و فروش امعاء و احشای آن است، افتاده باشد و انواع فرآورده‌های دامی همچون کله، پاچه، زبان، سیرابی، شیردان، دل، قلوه، جگر و... را از آنان خریده باشید.