نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  لزوم سالم‌سازی سبزیجات و میوه‌جات خام قبل از مصرف مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت نیشابو...

  داشتن پوستی سالم با خوردن آووکادو پایگاه خبری لقمه: آیا آووکادو برای پوست شما مفید ا...

  آیا بال مرغ برای پوست ضرر دارد؟ برخی پزشکان معتقدند مصرف قسمت‌هایی از مرغ می‌تواند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با حقه های رژیم لاغری پژوهش جدیدی نشان می‌دهد که گذاشتن یک بسته یخ روی بافت چربی می‌تواند به سوختن کالری در بدن کمک کند. اما به‌راستی کدام حقه رژیم‌های لاغری واقعاً کار می‌کند؟
ارتباط صبحانه کامل و باردار شدن بررسی های جدید حاکی از آن است که، مصرف یک صبحانه کامل به زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک (شایع ترین اختلالات غدد درون ریز در زنان و شایع ترین علت نازایی که ناشی از نبود تخمک گذاری است) کمک می کند تا باردار شوند.دریافت کالری صبحانه انسولین ،تستسترون و هورمون هایی را که اختلال در عملکردشان می تواند تاثیر نامطلوبی روی احتمال باردار شدن بگذارد منظم می کند.
تلاش دختران ایرانی برای «باربی شدن» «ممنون، میل ندارم. برنج کم می‌خورم. میلی به گوشت قرمز ندارم. شب‌ها شام نمی‌خورم. به جای پروتئین، سالاد می‌خورم و...» شنیدن این جملات از زبان دختران و زنان ایرانی در سال‌های اخیر به رواج بی‌اشتهایی‌های عصبی و دامن زدن به توهم چاقی میان آن‌ها کمک کرده است. موضوعی که بیش از هر چیز، شاید ریشه در باورها و خرده فرهنگ‌های غلط جامعه داشته باشد و جامعه زنان ایرانی را درگیر مشکلاتی اساسی در زندگی کند.
7 نکته برای غذا خوردن در رستوران پایگاه خبری لقمه: فرقی نمی‌کند که در یک فست‌فود غذای مختصری بخورید و یا در یک رستوران بزرگ شام میل کنید؛ لازم است که منو را با دقت بخوانید به ویژه اگر طرفدار تغذیه‌ی سالم هستید و به غذایتان اهمیت می‌دهید.