نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مضرات نخوردن صبحانه شاید این نظر درست باشد كه ناآگاهی، عادات فردی و خا...

  چرا برخی افراد هیچ وقت لاغر نمی مانند؟ رژیم غذایی همیشه تنها عامل اضافه وزن و چاقی نیست. ...

  میوه‌ها و سبزیجات را چگونه سالم نگهداریم؟ سبزی‌ها و میوه‌ها به دلیل برخورداری از انواع ویتام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

دلیل بلاتکلیفی 17 ساله قانون یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی چیست؟ پایگاه خبری لقمه: «قانون یکپارچه سازی اراضی کشاورزی» سال 85 تصویب شد، اما روز گذشته رئیس سازمان امور اراضی کشاورزی، 17 سال پس از اجرا نشدن این قانون، از وجود اشکال در شیوه‌نامه اجرای قانون خبر داد.
عصاره انار مانع رشد سرطان پروستات پایگاه خبری لقمه: نتایج به دست آمده از یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که عصاره میوه انار اگرچه در کاهش فشارخون موثر است اما بر بیشتر فاکتورهای خطرزای قلبی – عروقی تاثیری ندارد.
خوش اندامی، چه غذایی؟ در چه زمانی؟ در این مقاله یک روز رژیمی ساده را به عنوان نمونه عنوان می‌کنیم تا بگوییم چه چیزی را در چه ساعاتی از روز مصرف کنید تا هم انرژی لازم برای کارهای روزانه را داشته باشید و هم اینکه یک روز رژیمی سالم را پشت سر بگذرانید.
وقتی فک‌تان خرت خرت می‌کند «فکم موقع باز و بسته کردن صدا می‌دهد، نمی‌توانم درست غذا بجوم، وقتی غذا می‌خورم زود فکم خسته می‌شود و بی‌دلیل درد می‌کند ...» اینها و چندین شکایت مشابه از جمله رایج‌ترین مشکلاتی است که بیماران در کلینیک‌های دندانپزشکی به دندانپزشک ابراز می‌کنند و به‌دنبال راه درمان آن هستند؛ مشکلاتی که از آنها با عنوان اختلالات مفصل گیجگاهی فکی یاد می‌شود و افراد بسیاری در سطح دنیا به آن مبتلا هستند.